5 produktów, które warto kupić cz. 5



fit produkty




Kolejne produkty po które warto sięgać będąc w Biedronce. Ten sklep oferuje coraz to więcej zdrowych produktów z dobrym składem. Wiem też, że zdecydowana większość
robi zakupy właśnie w tym sklepie dlatego też własnie na niego się zdecydowałam. Jeśli Ty znalazłaś dobry i smaczny produkt podziel się w komentarzu bądź wyślij mi informację na maila. Następnym razem wstawię zdjęcie Twojego produktu właśnie tutaj. :) 


To do dzieła ! 

Co zatem warto kupić? 

mąki dietetyczne

Mąka orkiszowa. Tak naprawdę z niej wychodzi wszystko. Ostatnio robiłam z niej tartę z kremem cytrynowym. Przepis znajdziesz TUTAJ. Kosztowała 6 zł za kg. To fajna cena. 

Są dwa rodzaje tego chleba. Czysty żytni i z dodatkami ( amarantus i komosy ryżowej) . Kosztowały tylko 2zł ! :) Była to jednak promocyjna cena. Szczerze mówiąc nie wiem ile będą kosztowały bez promocji, ale mimo wszystko warto je kupić. Skład jest genialny. Bez żadnych spulchniaczy, zbędnych cukrów i innej chemii. Chleb jest lekko wilgotny, dlatego też trzeba obchodzić się z nim delikatnie bo inaczej się połamie. 

Nawet nie wiecie ile się nachodziłam , żeby znaleźć napój aloesowy z dobrym składem. Ale jest ! I wiadomo, że w Biedronce. Kupiłam go w promocyjnej cenie za ok. 4 zł. Cała butelka ma tylko 10 kcal. :) Jest wersja bez cukru i z cukrem. Ja wolę bez, ponieważ wersja z cukrem jest po prostu dla mnie za słodka. Skład tego napoju nawet dobry. 

dżem z dobrym składem

Znalazło się miejsce i dla dżemu. Jest wersja truskawkowa, brzoskwiniowa i czarna porzeczka. Kupione za ok, 4 zł. Skład bardzo dobry. Nie ma żadnych zagęstników. Nie ma w nim dodatku cukru.  


pasztet z soczewicy


Jest również wersja z samą kasza jaglaną. Wybrałam ten, ponieważ lubię połączenie soczewicy i suszonej żurawiny. Skład bardzo dobry. Bez żadnej chemii. Idealna dla wegan , wegetarian, ale i dla tych co lubią mięso. Dlaczego? Bo od czasu do czasu taki "mięsożerca" powinien mieć jeden dzień wegetariański. Suszona żurawina daje lekki posmak słodyczy. Kupiłam bodajże za ok 3 zł. Była to jednak promocyjna cena. Minus taki, że jest to małe opakowanie. 



Podsumowanie:


Kolejne produkty, które mają świetny skład i niską cenę. Jeśli chodzi o pasztet czy napój aloesowy nie są one dostępne w każdej Biedronce ;(  Ale szukaj w innych sklepach bo te produkty są warte szukania. 

Podobne artykuły:


5 produktów, które warto kupić cz1

5 produktów, które warto kupić cz 2

5 produktów, które warto kupić cz 3

5 produktów, które warto kupić cz 4



Komentarze

instagram @dietetyk_angelika